MUNICIPIUL
ALEXANDRIA
ANEXA Nr. 1
CONSILIUL LOCAL
la HCL Nr.
24 / 30.03.2007
RAPORTUL
CONSILIULUI
DE ADMINISTRATIE
ADMINISTRATORILOR PE ANUL 2006
In cursul
anului 2006 , activitatea Consiliului de Administratie a fost orientata pentru
desfasurarea normala a activitatii avand ca obiectiv primordial imbunatatirea
calitatii serviciilor si pregatirea societatii pentru alinierea la normele
europene si accesarea la fonduri pentru investitii in infrastructura .
Fata de prioritatea
majora , legata de desfasurarea in conditii de normalitate a activitatii curente
, Consiliul de Administratie si administratorii au fost preocupati pentru:
•
mentinerea in stare normala de functionare a
tuturor instalatiilor si echipamentelor prin punerea in aplicare a programelor
de revizii, reparatii si modernizari;
•
cresterea calitatii serviciilor prestate ;
•
realizarea planului de venituri si cheltuieli
conform bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de Consiliul Local al
municipiului Alexandria ;
•
asigurarea tuturor conditiilor de munca
pentru personalul angajat;
•
pastrarea si administrarea corespunzatoare a
patrimoniului;
•
folosirea eficienta a sumelor de bani alocate
de Consiliul Local Alexandria pentru contorizarea consumatorilor, modernizarea
instalatiilor de apa si canalizare ;
•
realizarea indicatorilor de performanta privind
salarizarea personalului, stabiliti conform O.G.79 / 2001 ;
•
realizarea indicatorilor de performanta
privind calitatea serviciului de apa si canalizare , stabiliti si monitorizati
de ANRSC ;
In acelasi timp,
Consiliul de Administratie a fost mobilizat pentru pregatirea institutionala a
societatii, domeniu in care s-a preocupat pentru :
•
prelungirea licentei de operator servicii de
apa si canalizare clasa a II a pentru o perioada de 5 ani;
•
colaborarea cu Ministerial Mediului si Gospodaririi
Apelor , Universitatea Tehnica de Constructs Bucuresti, autoritatile si
operatorii locali din judetul Teleorman, pentru pregatirea masurii ISPA
2003/RO/16/P/PA/013-A „ Asistenta
tehnica pentru pregatirea proiectelor in sectorul apa potabila /apa uzata din
Romania ."
PREZENTAREA
STARII TEHNICE ACTUALE
Ca si in anii
anteriori si in anul 2006 SC APA CANAL SRL Alexandria s-a confruntat cu
probleme de natura tehnica dar si economica.
Din punct de
vedere tehnic SC APA CANAL SRL Alexandria gestioneaza urmatoarele probleme:
•
reteaua de distributie a apei potabile din
municipiul Alexandria nu este dimensionata si construita sa asigure o
echilibrare hidraulica corespunzatoare la punctele de consum de la capatul
retelei;
•
majoritatea retelelor de distributie a apei
sunt executate din materiale de constructie interzise in alimentarea cu apa;
•
toate echipamentele electrice sunt uzate si
depasite moral fiind mari consumatoare de energie electrica, ceea ce conduce la
costuri de productie foarte mari;
•
instalatiile sanitare la subsolul blocurilor
au un grad avansat de uzura, ceea ce conduce la pierderi insemnate de apa
potabila;
•
neorganizarea traficului rutier pe strazile
municipiului Alexandria, face ca mijloacele de transport sa circule pe strazi
care au fost modernizate pentru un trafic de tonaj mediu, ceea ce conduce la
deteriorarea carosabilului, a caminelor de vizitare si de multe ori a retelelor
tehnico- edilitare;
Din punct de vedere comercial si financiar, problemele
sunt generate de:
•
pierderi mari pe retelele de transport si
distributie a apei potabile, pierderi generate de gradul mare de uzura a
instalatiilor de la subsolurile blocurilor, precum si de cantitatile mari de
apa deversate la canalizare urmare spalarilor la retelele stradale;
•
reducerea cantitatilor de apa furnizata ca
urmare a contorizarii individuale si a reducerii activitatilor industriale;
• incapacitatea societatii de a determina toti
consumatorii de la gospodariile individuale sa se contorizeze;
•
imposibilitatea administratiei locale de a
reduce fenomenul infractional cu privire la furtul capacelor la caminele de apa
si canalizare;
•
recuperarea cu mare greutate a debitelor de
la persoane cu probleme financiare, dar mai ales de la Spitalui Jud.Teleorman
si SC TERMA SERV SRL Alexandria;
•
lipsa de interes a administratorilor de la
asociatiile de proprietari cu privire la administrarea blocurilor de locuinte,
citirea contorilor din apartamente si
repartizarea consumurilor individuale .
IMBUNATATIREA
CALITATII SERVICIILOR
In anul 2006
a fost distribuita apa potabila catre consumatorii casnici si individuali in
cantitate de 5059 mii mc , cu 8,8 % mai putin fata de 2005 si a fost preluata
in reteaua oraseneasca de canalizare si statia de epurare cantitatea de 4241
mii mc, cu 9,4% mai putin fata de anul 2005 .
Balanta apei captate
in anul 2006 se prezinta astfel :
•
volumul de apa distribuita la
populatie = 2811 mii mc
•
volum apa distribuita la agentii
economici = 2157 mii mc
•
pierderi tehnologice si pe retea = 1501 mii mc
STRUCTURA
CONSUMULUI DE APA POTABILA IN ANUL
Pentru consumul la
populatie s-a furnizat cantitatea de = 2811 mii mc :
•
consum la apartamente contorizate = 1868 mii mc
•
consum la apartamente necontorizate = 304 mii mc
•
consum la locuinte individuale = 639 mii mc
Raportat la
numarul de consumatori se constata ca in anul 2006 s-a distribuit la populatie cu
901 mii mc mai putin ca in anul 2005, realizandu-se la apartamente contorizate
un consum mediu pe persoana de 6,45 mc/luna, fata de 6,96 mc/luna in 2005 si
7,25 mc/luna in anul 2004.
In acelasi
timp se constata si o scadere a cantitatii de apa vanduta la agentii economici
in anul 2006, vanzandu-se 468 mii mc mai putin fata de 2005 ( 8,5 %).
De remarcat ca, consumul mediu pe
persoana este influentat de:
-
lipsa de educatie privind consumul de apa
potabila.
-
lipsa contorizarii in toate apartamentele cu
conditii tehnice asigurate pentru contori individuali.
CALITATEA APEI POTABILE DISTRIBUITE
Calitatea
apei potabile distribuite este monitorizata zilnic in paralel de laboratorul SC
APA CANAL SRL Alexandria si Directia de Sanatate Publica Teleorman, prin
prelevarea a cel putin 12 probe din puncte diferentiate de pe reteaua
orasenesca.
Pe
parcursul unui an calendaristic pentru calitatea apei potabile se preleveaza si
executa analize de laborator la aproximativ 4000 probe.
In paralel
se executa analize si pentru calitatea apei uzate, prelevate in statia de
epurare si deversare in emisar.
Au fost efectuate si
se efectueaza analize pentru determinarea substantelor toxice de apa,
determinarea consumului de oxigen, determinari de amoniac si azotati, atat la consumatori
cat si la puturile de captare.
Urmare
analizelor de laborator efectuate, apa potabila din municipiul Alexandria se
incadreaza in standardele de calitate privind potabilitatea apei potabile
distribute.
Monitorizarea
simultana (Directia de Sanatate Publica - SC APA CANAL SRL Alexandria) a facut
ca supravegherea distributiei si calitatii apei potabile sa fie eficienta,
siguranta microbiologica fiind asigurata pentru populatie, fapt demonstrat de
neinregistrarea unor evenimente de natura epidemiologica .
REZOLVAREA SESIZARILOR , SOLICITARILOR SI RECLAMATIILOR
Impune
solutionarea rapida si eficienta a tuturor nemultumirilor consumatorilor si
care se pot structura dupa cu urmeaza:
- probleme
legate de facturare;
- probleme
legate de supraconsumul de apa;
- probleme
legate de neconcordanta dintre suma contoarelor individuale si inregistrarile
contoarelor de bransament;
- probleme
legate de bransamente comune intre proprietati individuale;
- probleme
legate de infundari ale coloanelor de scurgere.
Contorizarea individuala coroborata cu starea materiala a
a unor familii, precum si gradul educational a dus la un consum pe persoana
exagerat de mic. Consecinte negative:
- diminuarea
vitezei de circulatie a apei potabile, produce stagnarea acesteia pe retea o
perioada mai mare de timp, lucru ce genereaza un miros specific al apei;
- economia
exagerata de apa conduce la necuratirea completa a retelei interioare din
subsolurile blocurilor de locuinte ceea ce genereaza cresterea numarului de
interventii la instalatiile sanitare de la subsol.
Solicitarile consumatorilor in
perioada analizata conduce la urmatoarea ierahizare:
•
sesizari: 54
•
solicitari : 85
•
comunicari: 133
•
reclamatii: 25
Un aspect pozitiv este dinamica accelerat descrescatoare pentru
componentele negative in ceeace priveste interventia clientului.
In politica
S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria, baza relatiilor cu clientii sai, persoane
fizice si juridice o constituie COMUNICAREA permanenta, avand in centrul
preocuparilor SATISFACTIA clientilor.
CONTORIZAREA
Contorizarea
consumului de apa este o consecinta impusa de legislatia in viguare.
De aceasta data
contorizarea consumurilor de apa potabila se prezinta astfel:
•
78 % din volumul de apa facturat la agenti
economici;
•
91 % din volumul de apa facturat la
populatie .
La populatie contorizarea se prezinta
astfel :
•
bransamente existente - 566;
•
bransamente contorizate - 520;
• apartamente cu conditii de contorizare individuala - 14983;
•
apartamente contorizate individual - 12895;
• numar de gosapodarii individuale - 3604;
•
numar de gospodarii individuale contorizate
- 1968
PROGRAMUL DE INVESTITII
Pentru
mentinerea in functiune a sistemului de alimentare cu apa si sistemului de
canalizare in vederea cresterii calitatii serviciilor, administratia S.C. APA
- CANAL S.R.L. Alexandria, cu sprijinul nemijlocit al Consiliului Local al
Municipiului Alexandria a actionat permanent pentru:
• realizarea programului de investitii pentru
anul 2006 , cu fonduri asigurate de bugetul local in valoare de 640090, 21 lei;
1.
Contorizare
consumatori apa potabila = 439736,00 lei;
2.
Reabilitare
retele de canalizare = 50534,21 lei;
3.
Modernizare
statie de epurare = 50000,00 lei;
4.
Modernizare
statie de hidrofoare la CT 11 = 100000,00 lei;
• realizarea programului de investitii cu
fonduri din surse proprii ale S.C APA-CANAL S.R.L.Alexandria in valoare de =
258112,00 lei.
1.
Informatizare
= 9500,00 lei;
2.
Bilant de
mediu Laceni - Orbeasca = 12000 lei;
3.
Racord de
gaze epurare =7000,00 lei;
4.
Achizitii electropompe
- 20 buc. = 104000,00 lei;
5.
Contorizare
bransamente case = 96400,00 lei;
6.
Achizitii
(utilaje, autoturism,etc.) = 41200,00 lei;
• realizarea
graficului de revizii si reparatii in valoare de 565850 lei.
SITUATIA ECONOMICO
FINANCIARA
La sfirsitul
anului 2006, S.C APA-CANAL S.R.L. Alexandria a inregistrat venituri totale in
valoare de 7970 mii lei, pentru care au fost efectuate cheltuieli in valoare de
7037 mii lei.
In structura veniturile si cheltuielile anului 2006 se
prezinta astfel:
A |
CATEGORIE DE VENIT |
VALOARE Mii lei |
% |
|
- Venituri din
distributie apa |
5693 |
71 |
|
- Venituri din
serviciul de canaliazare |
1884 |
24 |
|
- Alte cheltuieli |
393 |
5 |
|
TOTAL |
7970 |
100 |
B |
CHELTUIELI |
VALOARE Mii lei |
% |
|
- Energie electrica |
2072 |
30 |
|
- Apele Romane |
246 |
1 |
|
- Revizii si reparatii |
723 |
10 |
|
- Costuri fixe |
1065 |
15 |
|
- Munca vie |
2931 |
44 |
|
TOTAL |
7037 |
100 |
La finele anului
2006 S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria , a avut in portofoliul de clienti un
numar de 14538 apartamente si 3320 case individuate reprezentind 36288
locuitori si 590 agenti economici.
La acea
data S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria avea de incasat pentru serviciile
prestate suma de 2251286 lei din care mai vechi de 30 zile suma de 1465133 lei,
dupa cum urmeaza:
•
populatie 881699 lei;
•
agenti economici 583434 lei, din care:
* Spitalul
Judetean Teleorman - 386289 lei;
* S.C. TERMA
SERV S.R.L. Alexandria - 124586 lei
In acelasi timp
S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria , avea furnizori neachitati in valoare de
618113 lei :
•
S.C. ELECTRICA Alexandria - 260429 lei;
•
Agentia Nationala apele Romane - 78952 lei;
•
S.C. FLUID GROUP HAGEN - 2405 lei;
•
S.C.DANEX Bucuresti - 29459 lei;
•
S.C. EDILUL S.R.L Alexandria - 33168 lei;
In cursul
anului 2006 S.C. APA-CANL S.R.L. Alexandria , a fost controlata de institutii
ale statului ( Curtea de Conturi, Directia Generala Finante Publice ) .
Actele
finale intocmite nu au constatat nereguli in gestionarea fondurilor banesti si
pastrarea patrimoniului , retinindu-se numai neachitarea la timp a obligatiilor
catre bugetul local sau de stat pentru care s-au calculat si achitat majorarile
legale .
CONTINUITATEA
SERVICIULUI SI ACCESIBILITATEA EGALA A UTILIZATORILOR
Contractele
incheiate ofera accesibilitate
egala prin drepturi si obligatii unui numar mare
de utilizatori a serviciilor publice de alimentare cu apa si canalizare grupate
pe categorii de contracte: utilizatori casnici ( populatia ) de la blocurile
de locuinte si imobile stradale, agenti economici si institutii publice.
Contractele
incheiate respecta conditiile impuse de contractul cadru anexa la Regulamentrul
Cadru de organizare si functionare a serviciilor publice de alimentare cu apa
si canalizare aprobat prin H.G. 1591/2002 .
In anul 2006 S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria, si-a
respectat pentru toti utilizatorii o serie de obligatii importante din
contractele de utilizare a serviciilor publice cum ar fi:
•
Serviciul de alimentare cu apa a functionat
la parametrii fizici si calitativi prevazuti in indicatorii de performanta ai
serviciului;
•
A asigurat zilnic cantitatile de apa
solicitate pentru consumul igenico - sanitar si gospodaresc acceptat in contract;
•
A anuntat prin presa locala si radio cu
cel
putin 24 ore inainte despre opririle programate sau restrictii in furnizare,
iar remedierea defectiunilor s-a facut in maximum 24 ore de la constatare;
•
A asigurat functionarea retelei de canalizare
la parametrii proiectati;
•
Apele uzate au fost preluate la parametrii
prevazuti in avizele de racordare avand la baza normativele in viguare;
•
S-a efectuat permanent analiza calitativa a
apei fiirnizate si a apelor uzate preluate, in acest sens laboratorul pentru
efectuarea analizelor a fost renovat in limita bugetului alocat, a fost si
dotat cu aparatura .
Asigurarea permanenta
a eficientei si calitatii serviciului prestat este una din directiile
principale ale managementului comercial.
Realizarea unui management performant urmareste si alte
obiective:
•
imbunatatirea relatiilor cu clientii;
•
optimizarea comunicarii si informarii
acestora ;
•
segmentarea clientilor prin reducerea
clientilor cu grad mare de rise si cresterea rapida a ponderii clientilor acceptabili
si preferentiali cu rise mic de plata ;
•
intensificarea sistemului de contorizare a
satisfacut interesul clientilor privind cantitatea de apa consumata si implicit
rationalizarea consumului;
* in anul 2006
datorita alocarii de la bugetul local a unor fonduri importante pentru
contorizarea la bransamentul blocurilor, a permis cresterea numarului de
apomentre montate la blocuri cu 28 % , in apartamente cu 53 % , la imobile
stradale cu 50 %.
•
monitorizarea sesizarilor primite de la
clienti a fost realizata zilnic;
•
interventia rapida pentru remedierea
avariilor sau defectiunilor la retele de apa si canalizare.
Metodologia
de stabilire si ajustare a tarifelor pentru serviciul public de apa si
canalizare-epurare , folosita de S.C. APA-CANL S.R.L. Alexandria, este cea
reglementata de contractul cadru anexa nr. 3 la Regulamentrul Cadru de
organizare si functionare a serviciilor publice de alimentare cu apa si
canalizare aprobat prin H.G. 1591/2002 .
Pentru
stabilirea si ajustarea tarifelor operatorul a urmat pas cu pas metodologia
aprobata, pe perioada anului 2006 fiind inregistrate doua ajustari de tarife
la apa potabila si canalizare.
Pentru reducerea
costurilor de productie au fost intocmite programe proprii privind :
•
reducerea cheltuielilor cu materiale si
reparatii;
•
reducerea pierderilor in retelele de transport
si distributie ( 21 % );
•
reducerea consumului specific de combustibil
si energie electrica;
•
reducerea cheltuielilor cu munca vie;
In cursul anului 2006, obiectivele strategice ale
societatii au fost legate de:
• buna
gospodarire a resurselor;
• orientarea
si satisfactia cerintelor clientilor;
• asigurarea
unui personal calificat permanent angajat si motivat;
Pentru buna gospodarire
a resurselor S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria:
•
a implementat si dezvoltat un sistem
informatic operational;
•
a elaborat regulamente proprii in baza
reglementarilor ANRSC;
•
a modificat organigrama si structura de
personal astfel incit functiile societatii sa fie mai bine definite, iar
spatiul deciziilor manageriale mai bine pus in practica, atit pe domeniul
tehnic, organizatoric, tehnologic, cit si economico-financiar;
•
a elaborat un sistem amplu de proceduri
organizatorice;
•
a dezvoltat si inceput modernizrea captarii
si distributiei apei potabile;
•
prin extinderea contorizarii si programului
informatic s-a realizat o crestere a eficacitatii sistemului de cuantificare a consumurilor, prelucrare, facturare si urmarirea incasarilor si debitorilor;
•
se realizeaza corelarea actiunii de incasare
a veniturilor cu cea a platii obligatiilor
•
a implementat centre de costuri si gestiune
pe baza criteriilor si implementarilor impuse de regulile economiei
concurentiale;
•
a realizat un profit in limitele
suportabilitatii sociale fara afectarea viabilitatii
sistemului;
In privinta obiectivului personal
calificat, motivat si angajat au existat preocupari pentru:
•
programe de pregatire profesionala
sistematica pe termen mediu si lung;
•
elaborarea si implementarea unui program
motivational corelat cu:
* pregatirea
profesionala;
* eficacitatea
realizarii sarcinilor de serviciu ;
* asumarea
responsabilitatii;
In strategia firmei un
obiectiv major
l-a reprezentat si il reprezinta
cel privind orientarea catre
cerintele consumatorilor, existind preocupari pentru:
•
cresterea componentei pe linie de comunicare
cu clientii in randul angajatilor;
•
cunoasterea in permanenta a solicitarii
clientilor;
•
corelarea
politicilor si eforturilor
financiare pe
linia calitatii cu putere medie de cumparare si
suportabilitatea utilizatorilor dominanti din punct de vedere al consumului de
apa;
•
s-a elaborat o strategic proprie privind
relatiile cu clientii avind ca obiectiv cunoasterea nivelului de satisfactie a
clientilor, dar si a solicitarilor ;
S.C. APA-CANAL
S.R.L. Alexandria, a obtinut licenta de operare clasa 2 cu valabilitae de 5
ani.
Dupa obtinerea
licentei si in functie de legislatia in domeniu opeatorul a fost preocupat
pentru:
•
elaborarea si implementarea de poceduri
specifice pentru protectia mediului;
•
participarea la proiecte de protectia
mediului ( Proiect de eliminare a PC, cu finantare GET - initiat de MMGA );
•
perfectionarea sistemului de management in
situatii de criza in vederea reducerii eventualelor efecte negative atit in
planul protectiei mediului cit si planul protectiei consumatorilor;
Pe parcursul anului 2006, s-a realizat programul de
masuri avind la baza programul de cheltuieli de protectia muncii ce insumeaza
52000 lei si nu a fost inregistrat nici un eveniment privind nerespecarea
normelor de protectia muncii.
In vederea realizarii cerintelor
impuse de caietul de sarcini si ANRSC prin licenta de operare, S.C. APA-CANL
S.R.L. Alexandria, a luat urmatoarele masuri:
•
S-a asigurat continuitatea servicului 24 h
din 24 h ;
•
Pe parcursul anului, cu exceptia situatiilor de
avarie a fost asigurata presiunea apei potabile la consumator;
•
Investitiile cu finantare de la bugetul local
si din surse proprii au fost cu prioritate indreptate spre contorizarea
cosumurilor la bransament;
•
Pe linia calitatii apei potabile in conformitate
cu Legea 458/2002- privind calitatea apei potabile s-a intocmit programul de conformare. Totodata impreuna cu laboratorul D.S.P. Teleorman a fost monitorizata
calitatea apei potabile;
•
In conformitate cu H.G. 118/ 2002 privind
Programul de actiune pentru reducerea poluarii mediului acvatic si a apelor
subterane si a H.G. 188 /2002 - pentru aprobarea normelor privind conditiile de
descarcare a apelor uzate s-a asigurat si se asigura monitorizarea calitatii
apei uzate si a apei epurate. A fost intocmit Raport la bilant de mediu nivel I
si II.
•
A fost obtinute autorizatiile de mediu
privind fimctionarea sistemului de alimentare cu apa, canalizare si statie de
epurare.
•
Conform programului privind masuri de
reducere a costurilor de materii prime, materiale, energie si combustibili,
S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria, a intocmit programul respectiv, realizind in
anul 2006 costuri mai mici cu aproape 10000 lei. Totodata a fost desemnata
persoana competenta cu responsabilitati energetice fiind perfectionata la programe
organizate de ARCE si Universitatea Politehnica Bucuresti.
•
Au fost respectate prevederile O.G. 44 / 1997
privind transporturile rutiere, societatea fiind in posesia licentei de
transport pentru categoriile de autovehicule prevazute in actele normative .
•
A fost asigurata informarea cetatenilor si a
autoritatilor asupra calitatii apei potabile prin asistenta la sediul
societatii sau mijloacele de comunicare locale;
•
Sintem in faza finala si pina la finele lunii,
S.C. APA-CANAL S.R.L. Alexandria, va fi autorizata si certificata pentru
sistemul integrat de menegement calitate mediu SREN ISO 9001 : 2001; SREN ISO
14001 : 1997 precum si pentru standard de securitate si sanatate in munca OH
SAS 18001 : 1999 .
Serviciul de apa si
canalizare are o dimensiune economica prin aceea ca creeaza premisele
dsfasurarii proeceselor economice pe raza municipiului, participa la bugetul
local cu o contributie de 216212 lei, la bugetul de stat cu 2317798 lei, dar
si una sociala ca asigura locuri de munca pentru 250 salariati si familiile
acestora, si cel mai important lucru, asigura apa potabila pentru
necesitatile curente ale urbei.
Complexitatea
si importanta economica si sociala a activitatii ne mobilizeaza si ne obliga astfel
incit sa putem asigura serviciile si reparatiile , dotarea minima materiala si
forta de munca necesara pentru a desfasura activitatea in siguranta si conduce
la cresterea calitatii acestora.
S.C.
APA-CANAL S.R.L. Alexandria, s-a conformat tuturor Reglementarilor introduse de
ANRSC si legislatia in viguare, iar pe baza eforturilor facute pentru
asigurarea continuitatii serviciului public de alimentare cu apa si canalizare
la nivelul indicatorilor de performanta stabiliti se considera motivat sa afirme
ca a desfasurat o activitate buna, respectind conditiile impuse in caietele de
sarcini .
Consiliul de
Administratie al S.C. APA-CANL S.R.L. Alexandria, multumeste Consiliului Local
al Municipiului Alexandria pentru implicarea acestora in rezolvarea operativa a
problemelor majore ale serviciilor publice, pentru eforturile facute in
asigurarea resurselor financiare pentru punerea in aplicare a programelor de
investitii ceea ce da dovada incontestabila a responsabilitatilor asumate
pentru imbunatatirea conditiilor de trai ale concetatenilor nostri.
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
PRESEDINTE MEMBRII,
DUMITRESCU M. FLOREA
A.
BAZARAN
A.
PRESEDINTE DE
SEDINTA
Prof. Ioana PANAGORET